XVI Xornaes de Llingua y Cultura Asturiana

Del al
El evento tendrá lugar todos los días Del 26 de Abril al 17 de Mayo de 2011 a las 23:00
Xornaes de Llingua y cultura asturiana
CMI Atenéu La Calzada
26 d’abril - 17 de mayu

Vuelven otra vegada más les Xornaes de Llingua yCultura Asturiana na so décimo-sesta edición, ún de los proyeutos únicos de la zona oeste de Xixón, frutu del trabayu en comuña ente la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular, la Oficina Municipal de la Llingua y diez colexos públicos del distritu, cola collaboración del Centru de Profesores y Recursos de Xixón y de Caxastur.

Y tamién otra vuelta más l’Atenéu, esi llugar con abonda historia, que fizo y fai bien de proyeutos y actividaes culturales, que nestes Xornaes del 2011 ve cómo medren lo mesmo que’l públicu al que van empobinaes.

Como novedá, queremos ufiertar les nuestres Xornaes al alumnáu de los centros y tamién al públicu en xeneral, poro, vamos facer al empar un programa d’actividaes nel que van poder participar como-yos pete.

Folleto de les XVI Xornaes de Llingua y Cultura Asturiana

PROGRAMACIÓN de les actividaes abiertes al públicu:

Martes 3 de mayu, 18.00 y 19.30 h
Cine n'asturianu. Programa doble:
Xueves 5 de mayu, 19.30 h
Teatro: La Lley del cuchu. Carlos Alba, Cellero

Martes 10 de mayu
, 18.00 h

Teatro infantil: Vamos a contar un cuentu. Asturmitomanía

Xueves 12 de mayu, 19.30 h
Conciertu de folk: Gueta na fonte

Martes 17 de mayu, 19.30 h
Festival de monólogos n'asturianu: Asociación d’Intérpretes de la Canción Asturiana (AICA)

Del 3 al 17 de mayu
, en la Biblioteca Municipal d'El Natahoyo

CMI ateneo calzada
Dirección C/Ateneo Obrero de La Calzada, 1 GijónAsturias
Correo electrónico cmicalzada@gijon.es
Horario Lunes a sábado, de 8:00 a 22:00 h. Cajero: 24h

Este Centro ha sido el último en incorporarse a la red de centros municipales integrados, pese a ser el equipamiento más veterano. Su origen, muy lejano en el tiempo y en la historia del barrio de La Calzada, lo liga a iniciativas vecinales (que aún disponen de espacios en el Centro) y a usos municipales puramente culturales. Una reciente reforma lo ha convertido, desde el año 2007, en un centro municipal integrado con el mismo rango de servicios y organización que el resto.

Dispone de: oficina de atención a la ciudadanía, Servicios Sociales, salón de actos (aforo de 260 personas), sala de exposiciones, biblioteca, mediateca (14 puestos), salas polivalentes, aulas, talleres especializados y cajero ciudadano.

exterior la calzada

ateneop biblio

Espacios en el centro municipal integrado Ateneo de La Calzada (ver espacios).

Puestos y Aforo
Salón de actos